Huiyu Fluid cuntribuisce à a lotta glubale contr'à l'epidemie!

Cum'è una impresa privata ordinaria, Huiyu Weiye (Beijing) Fluid Equipment Co., Ltd. (in seguitu chjamatu "Huiyu Fluid"), chì hè cuntrullata da Huiyu Group, produce prudutti cum'è pompe peristaltiche è sistemi di riempimentu automaticu.U sustegnu di i ligami di produzzione hà cuntribuitu à l'approvvigionamentu puntuale di pruvisti medichi anti-epidemie.

U sistema di riempimentu automaticu touch-screen è a pompa peristaltica di dispensazione prodotta da Huiyu Fluid sò adattati per a produzzione di sustanzi anti-epidemichi cum'è u riempimentu precisu è di piccula dose di reagenti di rilevazione di l'acidu nucleicu è a nova vaccina di a corona.

Dopu avè ottinutu a qualificazione per a ripresa di a produzzione dopu l'appruvazioni speciale di l'annu passatu, tutti l'impiegati di Huiyu Fluid cuminciaru prestu à travaglià è andavanu tuttu per inizià a produzzione, soprattuttu dopu à u focu à grande scala di l'epidemie in India è in altri paesi.Fornite assistenza medica à i paesi in via di sviluppu è prumove a distribuzione ghjusta di a nova vacuna di a corona in u mondu!Questa una volta pone una sfida più grande per a produzzione di vaccini è a catena di furnimentu di u mo paese.

"L'ascesa è a caduta, tutti sò rispunsevuli".Tutti l'impiegati di Huiyu Fluid s'impegnanu à luttà per u prugressu di notte, travagliendu l'overtime per ghjunghje à u calendariu, è cuntribuiscenu à "Huiyu Power" à a lotta contru l'epidemie senza alcuna lagnanza, è compie i travaglii di produzzione in tempu, qualità è quantità. incondizionatamente.

Huiyu Weiye (Beijing) Fluid Equipment Co., Ltd. pò stà à u node chjave di a catena internaziunale di produzzione di sustanzi anti-epidemichi, in particulare tutti l'impiegati cumpiendu attivamente e so rispunsabilità suciale è dà un esempiu per tutti l'impiegati di u gruppu.Siete l'orgogliu di u Gruppu Huiyu!I vostri sforzi attivi anu guadagnatu gloria per u Gruppu Huiyu!

Sistema di riempimentu di u produttu rapprisentanu un touch screen (mudellu: GZ100-3A)

Adupratu principalmente per sustene l'usu di e macchine di riempimentu automaticu.U numeru di canali pò esse persunalizatu, è a calibrazione in linea hè supportata.U sistema ricumanda diversi schemi di riempimentu per i clienti di sceglie per ottene un riempimentu di liquidu d'alta precisione.

Pruduttu rapprisentanu dui Pompa peristaltica di sub-imballu intelligente (mudellu: serie WT600F-2A)

Hè principarmenti usatu pi grande riempimentu liquidu in labburatori, istituti di ricerca, università è industrii, etc., a gamma di volume liquidu distribuzioni: 0.1ml -99.9L, è multi-canali pò esse superimpostu à travaglià à u listessu tempu.

 


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022