Huiyu Fluid hà assistitu à Analytica 2018 in Munich Germany

news6

news7

Huiyu fluid hà assistitu à Analytica 2018 in Munich Germany.A cabina di Huiyu, B1.528-6 #, I nostri pompi di qualità costu-efficace impressionanu centinaie di visitatori prufessiunali.

À propositu di Analytica

L'analisi di fiera di u mondu di punta hè stata a vostra garanzia per a presentazione di successu di tecnulugia di laboratoriu innovativa è biotecnologia orientata à u futuru per quasi 50 anni.Hè a riunione di l'industria più impurtante è riunisce l'intera gamma di temi chì appartene à i laboratorii in a ricerca è l'industria.
A più grande riunione di l'industria di u mondu - Fiera internaziunale
analytica hè u mercatu principale di u mondu per i prudutti è i servizii in tutta a catena di valore per i prucessi di laboratori muderni.Hè induve si scontranu i principali attori è i decisori di l'industria.
Tutti l'espositori di analytica 2020
Settori di mostra strutturati - U spettru cumpletu
Solu analytica vi dà una panoramica cumpleta di tutta a gamma di temi chì appartene à u laboratoriu in a ricerca è l'industria.
● Analisi è cuntrollu di qualità
● Biotecnologia, Scienze di a Vita è diagnostichi
● Tecnulugia di u laboratoriu
Esperienza altamente cuncentrata - A cunferenza analitica
A cunferenza analitica di trè ghjorni hè u core scientificu di l'analitica.Esperti rinumati raportanu u statu attuale di l'innuvazioni internaziunali.Prufittate di dialogu ispiratore cù scientisti famosi di u mondu.
Trasferimentu direttu di a cunniscenza in pratica - u prugramma di l'analitica di l'avvenimenti cunnessi
● u prugramma di l'avvenimenti cunnessi orientatu à a pratica di analytica gira attornu à u trasferimentu di a cunniscenza, i cunsiglii di e migliori pratiche è u scambiu direttu di idee è informazioni.
● I nostri Live Labs presentanu tecnichi d'applicazioni innovatori è sistemi d'equipaggiu in ambienti di laboratori eccitanti è reali.
● Approfitta di i fori nantu à temi specifichi per fà discussioni cù esperti è culleghi internaziunali.
● Assisti à i nostri spettaculi spiciali nantu à temi caldi cum'è "Sicurezza in u travagliu / Salute è Sicurezza in u travagliu".
● U prugramma di l'avvenimenti cunnessi hè inturniatu da i ghjorni tematichi spiciali cum'è "analitica Job Day" è "Finance Day" è una quantità di altri avvenimenti chì valenu a pena.

news8


Tempu di Postu: Feb-04-2021